lørdag 19. desember 2009

Travelt før jul

De siste dagene har det vært mye, så jeg har ikke engang klart å huske i hvilken rekkefølge jeg har fått kalendergavene. Dette er i hvertfall de jeg har fått siden sist:

Mønster på Putetrekk og veske. To troikabiter var det også, men siden jeg ikke klarer å overføre bilde fra mobilen nå, så ble de spist opp innen jeg kom på å ta bilde av gaven med et annet kamera.

Et par vanter kommer godt med nå som vi har hatt - 16 grader idag.


Mønster på pulsvanter sammet med et herlig nøste alpaca. Dette er et prosjekt jeg ser fram til å begynne med. Må bare fullføre litt først.


En dag fikk jeg en hjemmelaget gave i form av gavelapper både til jul og strikkede gaver. Kortene til strikkegaver har en lomme inni til å legge banderolen i, veldig smart.

Idag har vi hatt julebord her hjemme, såkalt lilljul med noen som ville vært med oss juleaften, men som har andre planer. Det er mye stress med å få alt klart, men det ble litt ekstra med 1 1/2 time strømavbrudd på formiddagen når det var på tide å steke ribbe, koke poteter m.m. Julebordet var ellers av svensk type med skinke, kjøttboller, sild, laks m.m.

I morgen er det nytt julebord, og jeg skal ha med meg laks, så nå skal jeg finne ut hvordan man best steker en 2 kg laksefile.

Idag har jeg fått mer garn av samme sort som den 10. desember. Bilde kommer senere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar