mandag 14. desember 2009

Lucia

Luciafeiring har vi hatt med korkonsert i kirken, men jeg viser heller bilder fra skolens luciafeiring som var allerede på torsdag. 2.klasse fikk være luciatog, mens de andre klassene fikk nøye seg med å synge og lese dikt.


Her leser datteren dikt til det første adventslyset. Det gikk bra og hun skulle nok passe bak mikrofon ved flere tilfeller, for hun syntes det var kjempegøy.



Adventsgaven min var et til nøste av det grønne sportsgarnet jeg fikk tidligere.




3 kommentarer:

  1. Hallå där! En ny blog!
    Nu blev jag överraskad... ;)

    Vad ledsen jag blir över att höra om er dagmammas bortgång. Så fruktansvärt tråkigt. Jag förstår att det känns kaosartat då. Det blir så många känslor som kommer fram. Och då blir allt annat runtomkring för mycket.

    Jag tänker på er...

    Jodå, färgen går åt. Men nu är det snart färdigt. En vägg kvar. Det är ju inte helt smidigt att måla ett rum med alla möbler kvar, men var ska vi göra av dem? Vi har ju inga rum över.

    Hur som helst så ska jag inte måla om rum till nästa jul. Det kan jag lova. Nu har jag 10 dagar på mig att städa, baka, pyssla, köpa julklappar. Hm!! Bra planering? Inte så värst. Men vardagsrummet blir fint!
    Ni är så hjärtligt välkomna sen att inspektera.

    Sköt om dig!! Vi hörs!
    Kramar
    Willewira

    SvarSlett
  2. Ny og ny... Har jo hatt den en stund, bare holdt den hemmelig for de som bor nær meg. Jeg brukte den til å vise bilder av bryllupspresang-progresjon i vår, og ville ikke at brudeparet skulle se. De kjente til den andre bloggen.

    SvarSlett
  3. Trist å høre om Dagmammaen, sender noen varme tanker til dere.

    Jeg tror jeg glemte å skrive i luemønsteret, du trenger 2 nøster til ei lue, så da kan du vlege om du vil ha den grønn eller med striper. Eller om du bruker garnet til noe helt annet :-)

    SvarSlett