tirsdag 8. desember 2009

Ennå en dag med syke barn


Selvfølgelig har jeg fått kalendergave idag også. I dag var det to troika-sjokolader som jeg ble veldig glad for for det har de ikke på butikken her og så spennende valgmuligheter til gårsdagens garn. Lys vott, heter det ene mønsteret og Tone M sine havskumsokker var det andre mønsteret. Begge er jo veldig fine, så her får jeg nok ta meg tid til å tenke nøye igjennom før jeg starter på noe. Tusen takk Hobbyugla.


Etter noen netter med syke barn som ikke sover godt, så var jeg veldig trøtt. Det gjorde at jeg tillot barna å fotografere litt på morrakvisten inntil jeg selv orket å stå opp. Jeg lurer litt på om det var dumt av meg. Se bare her: Datteren på 7 har åpenbart funnet ut av selvutløserfunkjonen, og så sitter lillebror på 3 på fryseboksen mens hun holder så han ikke skal falle ned.


Her er et annet bilde de tok. Jeg stekte pepperkaker til langt på natt, og orket ikke vente på at de skulle bli kalde innen jeg gikk og la meg. Pepperkakeoppskriften het Mørke Pepperkaker og de ble ikke så mørke, men deigen var veldig ugrei å jobbe med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar