søndag 6. desember 2009

Familiedag


Første bilde vister hva jeg fikk i min adventspakke idag: En herlig cuba, en sjokolade jeg savner i butikken her, julenoveller og oppskrifter på julekaker og godteri. Gleder meg til å nyte av det. Tusen takk, Hobbyugla! Blir det ro i huset, så kan det hende jeg leser litt i kveld.



I dag har vi hatt en real familiedag. Det har blitt ryddet litt og vasket litt klær. Vi har også forberedet for innblåsning av pellets til pelletsbrenneren. Vi har spilt Power Grid, som er et spill fra 12 år, men som 7-åringen ikke hadde noen problemer med. Det siste vi har gjort sammen er å lage deig og rulle ordentlige svenske julköttbullar. Det var gøy når vi gjorde det alle 4 og ikke bare jeg.

1 kommentar:

  1. Dei kjøttbollane minnar meg om at eg ikkje har ete middag endå og byrjar bli svolten... :)

    God førjul vidare :)

    SvarSlett