lørdag 12. desember 2009

En litt anderledes dag

I dag ble det pepperkakehusbygging. Det tok lang tid og ble ikke som jeg hadde tenkt, men resultatet er likevel godkjent. Tanken var å ha dette huset selv og sette sammen en ferdig byggsats og gi til familiedaghjemmet til sønnen. De hadde bakt pepperkaker mandag men ikke hatt nok deig til et pepperkakehus. Byggsatsen var dessverre knust, så da ga jeg bort dette i stedet.

Ettersom dagmammen døde i går, ble dette en oppmerksomhet til familien i stedet for en blomst. Jeg la ved en personlig hilsen på et kort. Fred over hennes minne.


Jeg vet, det burde vært litt mer dekor på huset, men jeg orket ikke mer.

3 kommentarer:

  1. Lekkert pepperkakehus med akkurat passe med pynt, synes nå jeg :-)

    SvarSlett
  2. Oj, for et pepperkakehus! Flott! Kondolerer også, forresten.

    SvarSlett
  3. Kjempefint pepperkakehus! Så trist at dagmammaen døde. Dette blir jo en veldig personlig hilsen, bedre enn en blomst...

    SvarSlett