torsdag 2. april 2009

Nå blomstrer allerede ugresset hos meg.

Tenk at ugresset allerede er i blomst. Det er nesten ikke til å tro. Det er en ting med snøklokker og krokus, men ugresset er jeg virkelig ikke like glad for å se.

Heldigvis er ikke alt ugress like vanskelig å bekjempe. Gressplenen er hver vår full av små blå løkblomster. De forsvinner igjen med første gressklipping og kommer tilbake neste vår etter det. Jeg synes det er ganske koselig med et hav av blå og gule blomster sånn på våren. Om en uke kan jeg sikkert presentere bilde av en fargerig plen, men nå er det bare en og annen blå knopp som stikker fram.



1 kommentar:

  1. Ja, vi kommer på luke-dugnad i påsken. Hvorfor har du ny blogg? og hvorfor har du ikke fortalt meg om den før? Jeg skal lese litt mer her senere.

    SvarSlett