mandag 19. januar 2009

Båthav


Min datter laget en ny matrett, og den prøvde vi ut igår. Båthav heter den og består av stor potet som formes til båt, gulrot, som mast (og da måtte vi skjære hull til gulroten for at poteten ikke skulle sprekke), falukorv som ble skåret ut til mennesker og fisker, saus til hav, og så skulle det vært en osteskive til seil, men det gikk ikke å få den til å sitte, så det ble en skinkeskive istedet. Det skulle vært mer fisker og litt holmer og skjær av grønnsaker, men jeg ga opp før jeg fikk det til. Jeg ville nemlig ha varm mat.


Jeg lovet å avsløre hvor ballongene kom fra, og vi hadde faktisk en trollmann/ballongartist som taler på gudstjenesten i kirka igår. Om du er sjokkert nå, så kan jeg informere om at han har 4-årig pastorsutdanning også.

1 kommentar:

  1. takk for koselig hilsen i bloggen min! Litt av en matrett, så jo kjempespennendes ut dette!! Forstår godt at du gav opp likevel og at du ville ha varm mat hihi. ha en videre fin dag!

    SvarSlett