søndag 3. januar 2010

Godt nytt år!


Dårlig med bilder, for jeg glemte å fotografere på nyttårsaften. Att det går an. Dette bildet av en snøengel er gammelt. Juledukene ble byttet ut med sølvduker med en hvit løper over og hvitt kubbelys i metallfat og med noen silkeblomster i hvitt og lys rosa rundt. Vi var 12 personer og vi hadde spleisefest. Nyttårsaften var ellers utrolig vakker med klar himmel og måneskinn.

For min del ble stemningen dempet av at jeg dagen før fikk beskjed om to dødsfall. Det ene var helt forventet, mannen til en kollega som hadde lungekreft, mens det andre var mer overraskende, ikke minst for at det var en ganske nærstående slektning som døde 5. august, mens jeg fikk vite det først nå og gikk glipp av både begravelse og alt rundt bodelingen. Det var en trist opplevelse, både for meg og et par slektninger til som fikk vite det av meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar