torsdag 15. januar 2009

Jeg hadde så nær sagt blindpassasjer...





Denne lille rakkeren bor i vaskekjelleren vår. Stakkaren har det sikkert ensomt der nede, for nå har vaskemaskinen røket, så han får ikke så mye besøk som tidligere. Jeg for min del er glad jeg slipper være i nærheten. Jeg er ikke redd, men det er litt ubehagelig når jeg går ned og ikke vet hvor den sitter og prøver å unngå å bli oppdaget. Det er som med de fleste små dyr; (Jeg vet det er det samme med mus og frosker.) Jeg synes det er litt ubehagelig så lenge jeg ikke har kontroll. Det går bra så lenge de sitter stille, men beveger de seg når jeg ikke er forberedt på det, så skvetter jeg til.














3 kommentarer:

  1. Det var jo egentlig en skikkelig tøffing - Salamander kanskje.. Tror de er fredet - og da betyr det lykke å få sånne tøffinger på besøk :-)
    Ha ei fin helg.

    SvarSlett
  2. Såååå søt :) En sånn en kunne jeg også tenkt meg å ha i kjelleren :)

    SvarSlett
  3. chocolatehead, du får gjerne overta min!

    SvarSlett