lørdag 4. desember 2010

Julekalender


I går kom endelig mine julekalendergaver i posten. Tusen takk mayen. Jeg ødela en tann, så jeg var ikke hjemme da posten kom på døren, ellers hadde jeg fått den uten problemer, men siden jeg ikke var hjemme fikk jeg en lapp om at den kunne hentes på foretakssenteret i Linköping etter 18.30. Jeg bestemte meg for å ta med alle 3 barna og reise inn å hente den siden det var fredag, og jeg ellers måtte vente til mandag med å få den.

Prøvde å se om den var kommet tidligere, men det hadde den ikke. Fikk faktisk sitte helt til stengetid og vente på at pakken skulle komme, siden veilaget var så dårlig at frakten var forsinket. Jeg var ikke akkurat fornøyd med å ha med meg 3 trøtte barn i en trang bil og så måtte vente så lenge, men tilslutt fikk jeg pakken og det barna fikk spise kveldsmat ute på hamburgerrestaurant, så de ble ganske fornøyde, de også.


Nå er alle pakker lagt opp på en rad og venter på å åpnes. :-)

1 kommentar:

  1. Flott at den kom tilslutt. Beklager at det mangler en pakke. Håper noe av det kan falle i smak.Kjempe fornøyd med gavene fra deg

    SvarSlett