mandag 27. april 2009

Det var bryllup i helgen


Jeg har ikke spurt brudeparet om jeg får offentliggjøre bilder av dem, så det gjør jeg ikke, men ønsker dem tillykke! Denne tildekte brudepiken er min datter. Alle brudepikene hadde spesialsydde silkekjoler fra Thailand, som ble sydd til et bryllup sist sommer og siden lånt inn til helgens bryllup. Her har hun på seg sjalet som jeg heklet til henne. Brosjen er gjemt bak brudepikebuketten.

Her er brudepikene i aksjon under bryllupsfotograferingen. Den offisielle fotografen var selvfølgelig foran dem. Fantastisk herlig vær og hvitveis i skogen utgjorde en perfekt ramme for fotografering.

Bryllupskaken var noe utenom det vanlige. Det var en seilbåt med en liten båt på slep oppe på et stort hav. På andre siden av båten er det et nett som henger ut i vannet. Nett har vært et gjennomgående tema, ettersom de fant hverandre på internett. Bruden er pastor og på innbydelsen fantes ordene: Det er mye som kan fastne i et nett, og på nettet fastnet vi for hverandre. Videre fantes et bibelsitat med Jesu ord om at han vil gjøre oss til menneskefiskere.



2 kommentarer:

  1. Så nydelig brudepike, med vakkert sjal. Og for en flott og spesiell bryllupskake.

    SvarSlett
  2. Det var en artig bryllupskake med en fin symbolikk. Tipper brudeparet ble kjempeglade for det flotte teppet du lagde til dem! (Jeg antok det var dette brudeparet som skulle få det?)

    SvarSlett